حرف های نا گفته
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : نیلوفر

ما همه مان خسته و تکیده شده ایم ما را در آغوشت بگیر و آرام بخوابان و بگذار بدانم که در امنیت و آرامش هستیم خدایا برایمان جلو برو و سنگ ها را بردار پایم دیگر نا ندارد زخمی و خسته شده ایم بگذار بخوابم بگذار دستانت را روی قلبم تا اسمت را فریاد کنم و بدانی در حسرت دیدارت داریم میسوزیم . نقطه ژایان میگذارم به دعایم و لبخند سبزی میزنم به روی محبوبم زیرا میدانم دعاهایمان را شنید و حال مارا در آغوش گرفته و ما در آرامش و امنیت هستیم زیرا خداوند به قدری بزرگ و با عظمت هست که بتواند همه ما را بغل کند از خود میگویم از من خدا نسازید من خودم را دوست داشته باشید نه نقابی که برای من ساخته اید که من هرگز این نقاب را نمیزنم این من نیستم و شما دنبال کسی هستید که وجود واقعی ندارد به خاطر همین خیلی شک میکنند اما من همان انسانی هستم که مثل همه عاشقان به دنبال دشت خلوتی میگردد که یک تک درخت دارد و با خدا خلوتی میکند و درد فراقش را که در دوری از خدا کشیده است را بیان میکند و میگوید دوستت دارم و چه معاشقه ایست در کنار یار بودن و از محبت های او گل محبت چیدن و بوی عطر یار را گرفتن و برای یک نگاهش جان دادن و توقع نداشتن و همه چیز را یک باره نثار حضرت دوست کردن ئ فقط در طلب یک نگاهش که به من داشته باشد

بگذار بگویم حرف های ناگفته را بگذار بیان کنم اینکه همه تو را جوری تصور کنند که نیستی و هراس اینکه اگر بیایی و رویای آنها نباشی و آنها تو را نخوانند یا اهمیت ندهند و دل به فرداییی بسپارند که نیست و امروز هست اماآنها نیستند به درد آمده ام که من را خواندندو وقتی آمدم در را به رویم بستند به ستوه آمده ام وقتی قربان صدقه ام رفتند و وقتی بله گفتم آها روی برگرداندند چه را باور کنم چه چیز چیز خسته و تکیده شده ام باروی باز به سمتشان میروم مثل آن میماند که باغچه خانه را رها کرده و دل به گلستان اغواکننده ای سپردندکه فقط سراب است به شکل آن پیرزن آمدم که قدش خمیده بود و دیگران چه مسخره کردند چروک صورتم را آن وقت از من در ذهن ها جوانی ساختند که در قصه هاست به صورت آن تنهایی امدم که نتوانست از خیابان رد شود و دیگران قد بلند ورشید و بازوهای کلفتشان را نشانم دادند که به راحتی رد میشود و من ماتم برد گفتم آخر مگه مرا طلب نمکردید  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان